Open DrumCircle Emmen

Mensen en Ruimte gezocht!
Datum en tijd in overleg.

Open Drumcircle Emmen e.o
Weet iemand waar ik in de buurt van Emmen gratis een ruimte tot beschikking kan krijgen in ruil voor een wekelijkse/omdeweekse gratis buurtmaatschappelijke activiteit?

Samen musiceren op een laagdrempelige manier in de vorm van een open drumcircle in een ontspannen en luchtige sfeer!

Het doel is gezelligheid, ontspanning, uit de sleur, samenkomen, gemeenschappelijk bezig zijn en een activiteit aanbieden waar iedereen – jong en oud mee kan doen, zonder dat het iets hoeft te kosten!

Lijkt je dat wat, meldt je dan hier aan!

 

CQ centrum voor de kunsten is dicht, er is een economische crisis die naast geld tekort ook heel veel kopzorgen en andere problemen met zich meebrengt…

Ik vind dat een mens het recht heeft zich te kunnen ontspannen en dat gezamelijke activiteiten ook net effe dat stukje plezierbeleving kunnen bieden waardoor alles weer wat luchtiger en leuker wordt!

Je hoeft zelf geen instrument te hebben, ik heb trommels zat, jeb je het wel, breng het mee!

Ik geef wel richting, maar ik leidt niet! Dus geen strakke strenge lessen, ik werk met wat ik krijg. Dat houdt het voor mij ook leuk – dus elke keer is anders! Maar elke keer komt er wel iets moois uit!

Denk met me mee, deel het, en help om te zorgen dat we voordat het echt slecht weer wordt een ruimte hebben!

Nu kan het nog buiten, straks niet meer! Tag ook iedereen die er belang bij kan hebben – meld je aan als je mee zou willen doen.

Aanmelden is belangrijk, want ik kan wel iets willen, maar er moet ook behoefte zijn.

Een op een doe ik ook vaker – dus laat je niet weerhouden!

Ik heb mijn dingetje nu gedaan, of er wat van komt ligt aan jullie!

Meld je aan!

Published by

sjpielsewolf

Interested in germanic heathenry, lore, original fairy- and folktales, shamanism and lots of other related worldly stuff. I walk and cycle alot in nature, read, play various instruments etc.

Leave a Reply

