Hallo Jumbo! Dave Muijen stelt zich voor

Hallo Jumbo!

Ik ben Dave Muijen, 32 jaar en woon in Emmen boven de Jumbo op de Statenweg! Ik vind de sfeer en positiviteit die Jumbo uitstraalt super. Het is een heel positief ingesteld bedrijf met een goede drive en passie voor klantvriendelijkheid, service en professionaliteit. Vandaar dat het mij ontzettend leuk lijkt om deel uit te mogen maken van zo’n organistatie! 

Momenteel werk ik parttime als interieurverzorger (schoonmaker) bij mensen thuis. Ik ben een echt mensen-mens en vind het dan ook ontzettend belangrijk om dienstbaar te kunnen zijn. Vandaar dat ik in het verleden veel welzijnswerk heb gedaan, zowel vrijwillig als betaald. Ook heb ik altijd al voor klanten gewerkt via de meubelbranche zoals Wehkamp, Seats en Sofa’s en meerdere kleinere meubel leveranciers waarbij het klantcontact hoog in het vaandel staat. 

Ik zou dan ook heel graag deze kans krijgen, vooral om het plezier van deel uit te maken van een gemotiveerd team en de kans om nieuwe dingen bij te leren. Ik hoop op een spoedige reactie en uitnodiging voor een nadere kennismaking! Hieronder vindt u mijn uitgebreid CV:

 Curriculum Vitae Dave Muijen januari 2014. 

Tot gauw en met vriendelijke groet,

 

Dave Muijen

 

Published by

sjpielsewolf

Interested in germanic heathenry, lore, original fairy- and folktales, shamanism and lots of other related worldly stuff. I walk and cycle alot in nature, read, play various instruments etc.

Leave a Reply

