Open sollicitatie aan uitzendbureaus in Emmen

Hallo,

Hierbij wil ik een beroep doen op alle uitzendbureaus, klantmanagers en eventuele toekomstige werkgevers om mij – Dave Muijen – zo snel mogelijk weer aan het werk te krijgen.

Ik heb tot afgelopen vrijdag 13 december 2013 bij VDL Wientjes in Emmen gewerkt in de perserij, en ben wegens teruglopende orders helaas werkeloos geworden. Ik ben vrij breed georiënteerd op werkgebied: Van logistiek en transport tot productie en zelfs het welzijnswerk is mij niet vreemd.

Er zijn bepaalde gebieden op het werkveld die ik graag nog zou willen ontdekken, in het bijzonder het werken in de zorg en dienstverlening – maar ook de scheepvaart en het werken over de grens trekken mij erg aan.

Ik ben bereid om te leren, nieuwe ervaringen tegemoet te treden en om goed te investeren in een stevige basis. Sinds oktober dit jaar is mijn relatie verbroken, waardoor ik ook de mogelijkheden heb om daadwerkelijk die investering waar te kunnen maken.

Op dit moment is voor mij het meest van belang om een goed netwerk op te bouwen, en al werkende mezelf naar mijn persoonlijke doelen toe te werken. Welke richting het precies zal worden, is op dit moment nog niet zo van belang, zolang het maar een voorwaartse beweging is!

Al het werk, ook parttime is welkom. Ik heb weliswaar recht op een WW-uitkering tot en met oktober volgend jaar, maar ik heb absoluut geen thuiszittermentaliteit. Dus hoe dan ook zal ik blijven ondernemen om voor mezelf in een zinvolle dagbesteding met oog op groei voor de toekomst te blijven voorzien.

Hoe dit alles vorm gaat krijgen, weet ik nog niet omdat het van meerdere factoren en toevalligheden afhankelijk is. Ik sta er in ieder geval heel positief en gemotiveerd in. Mijn hoop is dat ik uit dit schrijven in ieder geval een paar contacten overhoud waarmee ik mijn weg vooruit kan uitbouwen.

Ik vraag niet alleen om een baan, ik vraag ook om mogelijkheden en ideeën. Samen zie je meer dan alleen. Ik sta open voor allerlei ideeën en initiatieven, en ben bereid om nieuwe avonturen met rechte rug tegemoet te treden.

Heb je iets te bieden, of spreekt mijn mentaliteit je aan, laat dan wat van je horen. Bekijk mijn curriculum Vitae in de bijlage, en zeg eerlijk of mij inschrijven bij jouw bureau zin heeft of niet. Eerlijk- en openheid duurt immers het langst!

 

Met vriendelijke groet,

 

 

Dave Muijen

 

 

Curriculum Vitae Dave Muijen 12-2013 PDF & Word

(Rightclick and SaveAs)

Curriculum Vitae Dave Muijen 2013 doc for Word

Curriculum Vitae Dave Muijen 2013 PDF for Acrobat Reader

 

twitter: @sjpielsewolf

Published by

sjpielsewolf

Interested in germanic heathenry, lore, original fairy- and folktales, shamanism and lots of other related worldly stuff. I walk and cycle alot in nature, read, play various instruments etc.

Leave a Reply

