Dave Muijen jobbird cv

Zo, mijn CV op jobbird is klaar! Ik heb er wel een paar uurtjes bijgezeten om hem te maken. Ik moet eerlijk toegeven dat ik ook erg te spreken ben over het resultaat. De lay-out spreekt me erg aan – simpel, strak en toch stijlvol. Dat wat niet lukte om mijn cv netjes in een blogbericht te kopiëren vanuit een Word-bestand, werkt bij hen prima.

Een nadeel vind ik wel dat je geregistreerd zou moeten zijn om op die site mijn CV te kunnen bekijken. Nadelig omdat het de kans om ook daadwerkelijk gevonden te worden aanzienlijk verkleind. Ik wil natuurlijk door zoveel mogelijk potentiële werkgevers gevonden worden, niet enkel door de selectieve groep die gekozen heeft om zich in te schrijven bij jobbird, de nationale vacaturebank, of welke andere site die al dan niet betaalde registratie vereist om daadwerkelijk tot de CV’s te komen.

Vandaar dus ook dat ik een PDF bestand gemaakt heb van mijn jobbird CV – zodat het zowel online bekeken kan worden, alsook gedownload: Dave Muijen jobbird CV oktober 2012

Hieronder volgt een kopie van mijn presentatie en werkervaring:

Dave zoekt werk in Emmen

Samenvatting:
Ambitieus, Dienstbaar, Proactief, Klantgericht, Presentatie- en communicatievaardig”Dave staat bekend als een gemotiveerde, hardwerkende uitzendkracht die het onderste uit de kan haalt en garant staat voor resultaat en kwaliteit.”

Ik werk met mijn hart en volledige inzet. Ik vind het belangrijk om mijn werk goed te doen,
dat schept voldoening en houdt het werk interessant. Ik vind het fijn om kennis over
processen te vergroten en zo meer inzicht te krijgen.

Ik heb 2 jaar lang een jongetje met spierziekte begeleid, tevens heb ik jongerengroepen
met pdd-nos en aanverwante stoornissen begeleid.

Ik ben erg nieuwsgierig van aard, en ben dus altijd er voor in om nieuwe dingen te
proberen. Via mijn verkennende aard ben ik ook in de sector welzijn terechtgekomen en
heb ik uiteindelijk mijn baan gekregen.

Ik ben heel erg cliënt gericht, ik werk graag voor anderen. Mensen met specifieke
hulpvragen hebben mijn voorkeur.

Bij het begeleiden van mensen en uitleggen van activiteiten, ben ik degene die
zelfverzekerd voor de groep gaat staan en een spontane presentatie kan houden.

Voor verschillende activiteiten ook i.v.m. opleiding en werkervaring heb ik veel overleg
moeten plegen en samen draaiboeken maken voor activiteiten etc.

Passie:
Mensen in beweging brengen, “Anders Leren” – vooruitgang boeken door uitdagingen op een creatieve manier aan te gaan. Vernieuwend denken over samenwerken en maatschappij. Culturele antropologie en de bindende kracht van ritme.

Ambitie:
Een nieuwe visie van werken, leren, presenteren en begeleiden ontwikkelen waarbij samenwerking vanuit het individu centraal staat. Workshops, coaching en begeleiding aanbieden die passen bij mijn visie op het nieuwe werken en het anders leren.

Cultuur:
Informeel, innovatief, professioneel, goed georganiseerd, gedreven. Potentieel moet gestimuleerd worden, de sfeer prikkelend en creatief, met toch een duidelijk doel voor ogen.

Werkervaring:

Periode:
mei 2012 – okt 2012
Bedrijf:
VDL Wientjes – Emmen
Functie:
productiemedewerker
Omschrijving:
Het persen en afwerken van polyester producten.
Periode:
mrt 2012 – mrt 2012
Bedrijf:
Secur protects @work BV Emmen
Functie:
order picker
Omschrijving:
Orders picken en klaarmaken.
Periode:
sep 2011 – sep 2011
Bedrijf:
Studieboekencentrale – Emmen
Functie:
order picker
Omschrijving:
Boeken in en uitruimen door middel van een orderlijst.
Periode:
jan 2012 – mrt 2012
Bedrijf:
TDC Emmen
Functie:
magazijn assemblage medewerker
Omschrijving:
Orders in- en ompakken en klaarmaken voor transport
Periode:
jun 2011 – aug 2011
Bedrijf:
Draka Kabel – Emmen
Functie:
operator
Omschrijving:
Overwinden en verpakken van productie haspels op verkoophaspels.
Periode:
apr 2011 – mei 2011
Bedrijf:
ISS Cleaning services – Emmen
Functie:
schoonmaker
Omschrijving:
Het schoonmaken van vloeren en snijmachines die gebruikt werden voor vleesverwerking.
Periode:
jun 2010 – mrt 2011
Bedrijf:
Draka Kabel – Emmen
Functie:
operator
Omschrijving:
Het samenslaan van losse aders tot een samenslag en alle voorkomende werkzaamheden.
Periode:
jun 2007 – mei 2010
Bedrijf:
Job Actief BV – Emmen
Functie:
onderwijsassistent
Omschrijving:
Persoonlijk begeleider via PGB voor een jongen binnen het basisonderwijs met de spierziekte ducienne.
Periode:
apr 2006 – mei 2007
Bedrijf:
Stichting de Leite/Trans – Emmen
Functie:
activiteitenbegeleider
Omschrijving:
Het begeleiden van cliënten met een verstandelijke en lichamelijke beperking bij creatieve dagbesteding.
Periode:
jan 2004 – jan 2004
Bedrijf:
Rova – Zwolle
Functie:
schoonmaker
Omschrijving:
Het ophalen van vuilnis aan de weg.

Werkervaring:

Periode:
mei 2003 – aug 2003
Bedrijf:
Seats & Sofa – Emmen
Functie:
bijrijder
Omschrijving:
Meubels bij mensen bezorgen (voor Seats & Sofa’s) en project-verhuizingen van grote kantoren.
Periode:
jun 2002 – aug 2002
Bedrijf:
Docs morris, Eurofrigo – Kerkrade
Functie:
lader/losser
Omschrijving:
Het laden en lossen van diepvriesproducten, deze waren al in dozen verpakt. Vervolgens moesten deze dozen in een trailer geplaatst worden.
Periode:
feb 2001 – okt 2001
Bedrijf:
Distributiecentrum Martin Slangen BV – Simpelveld
Functie:
bijrijder
Omschrijving:
Het laden/lossen, plaatsen en installeren van goederen, kaartlezen en verhuizen.
apr 2000 – nov 2000
Bedrijf:
Uts Verhuizingen – Heerlen
Functie:
verhuizer
Omschrijving:
Het schoonmaken/repareren/reviseren van kantoormeubelen. Het registreren en administreren van in- en uitgaande goederen. Facilitaire werkzaamheden op locatie (ladenblokken repareren, bureaus verstellen) en kantoor verhuizingen.
Opleidingen:

1995 – 2000
Instituut: College Rolduc
Opleiding: Havo
Niveau: HAVO
Diploma behaald: Nee
2009 – 2010
Instituut: Hardenberg College
Opleiding: Sociaal-pedagogisch werk niveau 3
Niveau: MBO
Diploma behaald: Nee
Referenties:
Adecco Emmen
VDL Wientjes Emmen
Draka Emmen
Alfa College Hardenberg
Cursussen:
Heftruck certificaat
Basis VCA
Talenkennis:
Nederlands en Engels vloeiend in woord en geschrift,
Duits vloeiend in woord, goed in geschrift.
Computer- en softwarekennis:
MS Excel Gebruikersniveau
MS Internet Explorer Gebruikersniveau
MS Powerpoint Gebruikersniveau
MS Word Gebruikersniveau
3 sterke eigenschappen:
enthousiast, communicatief, creatief
3 minder sterke eigenschappen:
impulsief, perfectionistisch, eigenzinnig
Interesses en hobby’s:
Djembé en Afrikaanse percussie in brede zin
GPS hiking, geocaching en natuur in het algemeen
Culturele antropologie – gefascineerd door bezig te zijn met de absolute kern van het mens-zijn en het idee van samenleving in zijn oervorm.
Sporten:
Hardlopen
Wandelen
Aanvullende info:
Mijn ambities, hobby’s en visie moeten mijn kans op een baan niet in de weg staan. Ik werk in eerste plaats om in mijn levensbehoeften te voorzien. Allerlei vormen van eventuele prikkels en geestelijke verrijking kan ik ook prima in eigen tijd opdoen. Laat je dus niet ontmoedigen – zie mijn werkervaring en concludeer: Ik ben niet bang om te zweten en aan te pakken! Ik verwacht niet veel meer dan een minimumloon. Werk voor mij is een recht waar ik aanspraak op maak. Werk geeft mij voldoening – dus gun mij een volwaardig bestaan en maak me blij!

Published by

sjpielsewolf

Interested in germanic heathenry, lore, original fairy- and folktales, shamanism and lots of other related worldly stuff. I walk and cycle alot in nature, read, play various instruments etc.

Leave a Reply

