Dave zoekt per 15 oktober 2012 werk in Emmen

Het moest er een keer van komen, dat is het lot van een uitzendkracht. Toch doet het zeer, en meteen realiseer je:”Ojee, ik moet nieuw werk vinden – gaat me dat lukken…”

Gisteren, bij het begin van de middagdienst werd ik door mijn ploegchef naar een kantoortje op de gang. Ik liep vrolijk met hem mee, maar al snel zei hij dat hij niet zo’n mooi nieuws had. De orders zijn afgenomen, wat betekent dat er te weinig werk is om mij langer aan te houden.

Hij vertelde me dat ik mijn werk absoluut goed gedaan heb, dat hij me ook zeker weer zal terugvragen als het weer aantrekt. Hij zei dat het hem speet, maar ik zei hem dat het hoort bij uitzendkracht zijn.

Nu ben ik dus beschikbaar voor werk, per volgende week maandag. Behoefte aan vakantie heb ik nog lang niet, dus ik wil zo snel mogelijk weer aan de slag. Ik heb vanaf 15 mei 2012 tot 12 oktober 2012 bij VDL Wientjes via Adecco te Emmen gewerkt. Ik heb nog meegeholpen met de grote schoonmaak-actie van de fabriek, het openingsfeest van het nieuwe magazijn bijgewoond en ben nog naar de open dag geweest ter ondersteuning van het bedrijf en mijn collega’s.

Vandaag, morgen en overmorgen werk ik halve diensten, zodat ik extra tijd heb om te besteden aan het zoeken naar nieuw werk. Het letterlijk “zoeken” hoort voor mij bij de oude tijd. Ik wordt liever gevonden, speel me in de kijker, profileer mijzelf zo eerlijk mogelijk en hoop op die manier “gespot” te worden als passend binnen een zoekprofiel.

Ik wil graag de draad weer oppakken, zoals ik hem ook achtergelaten heb. Dat wil zeggen met behulp van de sociale media, gericht solliciteren en verschillende contacten te leggen naar een baan toewerken. Of dit gaat lukken hangt natuurlijk van verschillende factoren af, maar aan mijn inzet zal het niet gauw liggen. Zo gauw ik geen werk heb, is het mijn werk om aan werk te komen. Aangezien ik creatief van geest ben, zal ik niet snel van deur naar deur gaan om elke keer maar weer dezelfde tactiek toe te passen die niet – of anders maar heel traag werkt.

Ik wil werken, ik kan werken, ik vind dat werk een recht zou moeten zijn. Aangezien ik nog geen aanspraak maak op een WW-uitkering, zal ik contact opnemen met de gemeente voor inschrijving bij het TDC Emmen. Ook dat is op zich niet de leukste omgeving om te vertoeven, maar het stimuleert wel enorm om zo snel mogelijk betaald werk te vinden.

Ik heb mijn boodschap verwoord – nu is het aan jouw of je het me wilt helpen.

Helpen kan op verschillende manieren:

– Direct een baan aanbieden

– Tips geven (wie zoekt mensen, waar)

– Alles wat je maar van belang zou kunnen vinden op gebied van werk, waarvan je denkt dat ik iets aan zou kunnen hebben.

– Dit bericht doorsturen/delen naar mensen die wellicht meer voor me kunnen betekenen op het gebied van werk.

Mijn Curriculum Vitae (CV) kun jeΒ  hier vinden. Je kunt hem ook downloaden/inzien als PDF of doc (Word document):

PDF:Β  Muijen, Dave cv kort 10-2012

doc: Muijen, Dave cv kort

Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik ze graag. Kleine waarschuwing: De mobiele telefoon heb ik op mijn werk NIET bij me. Ik heb momenteel middagdienst.

Alvast bedankt voor de moeite,

Dave Zoekt Werk Emmen

Dave Muijen

Published by

sjpielsewolf

Interested in germanic heathenry, lore, original fairy- and folktales, shamanism and lots of other related worldly stuff. I walk and cycle alot in nature, read, play various instruments etc.

One thought on “Dave zoekt per 15 oktober 2012 werk in Emmen”

Leave a Reply

