KunaFestival Lheebroek was geweldig!

Hele mooie dingen gezien op het KunaFestival bij Dwingeloo op een supermooie locatie. De sfeer was geweldig, de kunst was erg mooi en de mensen waren open en vriendelijk. Het feit dat het midden in de natuur, zowel tussen de bomen als in het open veld is speelt natuurlijk een heel grote rol. Alles was supermooi aangekleed, ik heb leuke gesprekken gehad met interessante mensen en inspirerende kunst gezien.

Zo kan het dus ook! En ik hoop het ook nog vaker zo te mogen beleven. Ik heb zelf nog een kleine djembe-workshop gegeven op het veld – de djembés lagen er, stoelen stonden al in een kring, de zon scheen, de sfeer was er dus ik dacht waarom ook niet😀. Ik ben gewoon beginnen te drummen tussen het kletsen door, en vanzelf kwamen er meer mensen bij en sloten zich aan. Een klein beetje voordoen, ongedwongen, vrij, lekker, en de rest gaat gewoon mee! Zij genoten, maar ik zeker te weten ook😀

Ik ben er dan ook wederom achter dat ik toch echt vaker de stoute schoenen moet aantrekken en gewoon ook in gezelschap de drum op te pakken om een spontane drumcirkel te beginnen. Mocht iemand dus een drumcirkel willen beginnen, of dit nu met of zonder echte les is, kun je gewoon contact met me opnemen!

Dus, veel gezien, lekker gegeten, leuk gepraat, prachtig weer EN lekker getrommeld😀 – Wat wil een mens nog meer?!

Een paar mooie plaatjes natuurlijk, om de herinnering aan te kunnen wakkeren, of voor hen die nog niet geweest zijn warm te laten lopen. Morgen (zondag 29 juli 2012) kun je er ook nog terecht, en vanavond tot 22:00 ook nog! Dus wat let je, spring in de auto – het is ECHT gratis, het parkeren ook! Officïele info vind je hier:  http://kuna.taribush.nl/

Published by

sjpielsewolf

Interested in germanic heathenry, lore, original fairy- and folktales, shamanism and lots of other related worldly stuff. I walk and cycle alot in nature, read, play various instruments etc.

Leave a Reply

