De baan die ik zoek

Ik ben op zoek naar een leuke baan. Ik ben nu werkeloos sinds de geboorte van mijn dochtertje eind september. Het was best gezellig even een periode samen thuis, maar ik wil nu weer volop aan de slag😀.

Dus ben je op zoek naar een enthousiaste, gemotiveerde medewerker, aarzel dan niet en mail of bel direct!

Mijn CV met al mijn gegevens zit in de bijlage, maar kun je hier ook terugvinden: https://sjpielsewolf.wordpress.com/2012/03/05/dave-zoekt-weer-werk-in-emmen/

Ik hoop snel via één van jullie aan het werk te kunnen!

Groetjes,

Dave Muijen

Tel mobiel: 06 833 905 39

Email: davemuyen@hotmail.com

Wat zoek je?

Ik zoek een baan in Automatisering, Callcenter, Logistiek, Productie, Schoonmaak of Zorg.
Mijn ideale baan is een baan waar motivatie en inzet meer betekent dan het aantal afgeronde opleidingen. Een baan waarbij ik de kans krijg me verder te ontwikkelen en te laten zien wat ik in huis heb. Een baan waar ik van op aan kan. Werk als een basis, een plek waar je iets op kunt bouwen. Een plek die net zo vanzelfsprekend is als het gezin, en simpelweg bij je leven hoort. Mijn ideale baan schept voldoening, versterkt mijn zelfbeeld en geeft erkenning voor mijn inzet.

Werkinformatie

Ik ben op zoek naar kortlopende klussen, tijdelijk werk, vakantiewerk of een vaste baan. Ik wil graag werken binnen 10 km van Emmen, voor 20 – 40 uur per week. Ik ben per direct beschikbaar. Ik heb een rijbewijs voor de heftruck.

Published by

sjpielsewolf

Interested in germanic heathenry, lore, original fairy- and folktales, shamanism and lots of other related worldly stuff. I walk and cycle alot in nature, read, play various instruments etc.

Leave a Reply

