Dave zoekt weer werk in Emmen

Curriculum Vitae

Curriculum Vitae Dave Muijen

Persoonlijke gegevens

Voorletters en voornaam D.A.P Dave
Tussenvoegsels en achternaam Muijen
Geboortedatum 10-06-1981
Geslacht Mannelijk
Straat en huisnummer op aanvraag
Postcode 7824
Plaats EMMEN
Telefoonnummer 06-83390539
E-mailadres davemuyen@hotmail.com

Opleidingen

Opleiding Diploma Periode
sociaal-pedagogisch werk 3 gehandicaptenzorg (spw 3) (vakopl.) Nee sep. 2009 – mei. 2010
havo profiel cultuur en maatschappij Nee sep. 1995 – nov. 2000

Werkervaring

Functie Werkgever Periode Uren
Magazijnmedewerker Studieboekencentrale(Flex Personal) 05 sep. 2011 – 28 sep. 2011 36 p.w
Boeken in en uitruimen
Productiemedewerker Draka Kabel Emmen (Olympia) 08 jul. 2011 – 15 aug. 2011 36 p.w.
Operator haspelwindlijn: Overwinden en verpakken van produktie-haspels op verkoop-haspels
Industriëel schoonmaker Draka Kabel Emmen (Olympia) 6 jun. 2011 – 8 juni 2011 36 p.w.
Schoonmaak grote fabriekshallen + machines
Industrïeel schoonmaker ISS Cleaning Services (Olympia) 18 apr. 2011 – 3 jun. 2011 36 p.w.
Schoonmaken vloeren en snijmachines vleesverwerking
Productiemedewerker Draka Kabel Emmen (Olympia) jun. 2010 – apr. 2011 36 p.w.
Het samenslaan van losse aders tot een gehele samenslag bestaat uit:- het selecteren van de juiste aders uit de voorraad
– het ombouwen en juist instellen van de machine
– doormeten en evt. lassen van losse aders
– correct afboeken, labelen en wegzetten geproduceerde samenslag.
– overleg en plannen met aderspuiters en mantelspuiters prioriteit aders en/of samenslag 
Onderwijsassistent Job Actief BV jun. 2007 – jun. 2010 25 p.w.
– Extra uitleg en aandacht geven tijdens de lessen
– Helpen met typen, gymlessen etc.
– Ondersteuning bieden in verzorging
– Met moeilijk lerende kinderen buiten de klas werken
Activiteitenbegeleider Stichting de Leite jun. 2006 – aug. 2008 10 p.w.
Vrijwilligerswerk Activiteitenbegeleider Fasehuis/Jongeren woonvoorziening
– buiten sport en spel
– binnenshuis spel/creatieve activiteiten
– recreatieve activiteiten
Activiteitenbegeleider Stichting de Trans apr. 2006 – aug. 2008 20 p.w.
Vrijwilligerswerk op diverse creatieve vorming-groepen van Stichting de Trans
– Activiteiten aanbieden en het begeleiden/ondersteunen van mensen met een verstandelijke en lichamelijke beperking
belader vuilnisophaaldienst FID Uitzend onderneming nov. 2003 – jan. 2004 40 p.w.
– Vuil belader
– Produktiemedewerker
– Opruim werkzaamheden
Bijrijder AVS uitzend onderneming mei. 2003 – jun. 2003 40 p.w.
– Meubels bij mensen bezorgen (Seats & Sofa’s)
– Project-verhuizingen van grote kantoren
Productiemedewerker Wiertz Uitzenden jun. 2002 – jul. 2002 40 p.w.
Diverse aaneensluitende tijdelijke werkplekken op uitzendbasis bij
Doc Morris, Eurofrigo en F&F EuropeBij EuroFrigo was mijn hoofdzakelijke taak het laden en lossen van diepvriesprodukten in dozen verpakt en orderpikken, en was op oproepbasis.
Bij de andere twee was het hoofdzakelijk inpak werk. 
Bijrijder Distributiecentrum Martin Slangen bv jul. 2001 – apr. 2002 40 p.w.
– Het laden/lossen, plaatsen en
installeren van goederen
– Kaartlezen
– Verhuizen
– Alle voorkomende werkzaamheden
Productiemedewerker Start Uitzendbureau okt. 2000 – dec. 2000 40 p.w.
Dupont Ornatex:
– Garens opsteken/afnemen van grote rekken
– Inpakken en orderpikken
Magazijnmedewerker UTS verhuizingen (magazijn ABP) apr. 2000 – okt. 2000 40 p.w.
– Het schoonmaken/repareren/reviseren van kantoormeubelen
– Het registreren en administreren van in- en uitgaande
goederen
– facilitaire werkzaamheden op locatie (ladenblokken reparen
bureaus verstellen etc.)
– Kantoor verhuizingen
– Alle voorkomende werkzaamheden

Taalvaardigheid

Taal Mondeling Schriftelijk
Duits Uitstekend Goed
Nederlands Uitstekend Uitstekend
Engels Uitstekend Uitstekend

Competenties

Succesvol willen zijn
Ik werk met mijn hart en volledige inzet. Ik vind het belangrijk om mijn werk goed te doen, dat schept voldoening en houdt het werk interessant. Ik vind het fijn om kennis over processen te vergroten en zo meer inzicht te krijgen. Op die manier blijft het werk een uitdaging bieden die ik graag aanga.
Anderen begeleiden
Ik heb 2 jaar lang een jongetje met spierziekte begeleid, tevens heb ik jongerengroepen met pdd-nos en aanverwante stoornissen begeleid.
Ontdekken en verkennen
Ik ben erg nieuwsgierig van aard, en ben dus altijd er voor in om nieuwe dingen te proberen. Via mijn verkennende aard ben ik ook in de sector welzijn terechtgekomen en heb ik uiteindelijk mijn baan gekregen.
Klantgericht werken
Ik ben heel erg cliënt gericht, ik werk graag voor anderen. Mensen met specifieke hulpvragen hebben mijn voorkeur.
Leren
Aandacht voor anderen
In mijn werk heb ik altijd in dienst van cliënten gewerkt. Het was mijn taak als persoonlijk begeleider op te komen en aandacht te hebben voor mijn cliënt.
Presenteren
Ik heb vele PowerPoint en uitgebreide presentaties moeten geven in het kader van de opleiding. Maar ook bij het begeleiden van mensen en uitleggen van activiteiten, ben ik degene die zelfverzekerd voor de groep gaat staan en een spontane presentatie kan houden.
Samenwerken en overleggen
Voor verschillende activiteiten ook i.v.m. opleiding en werkervaring heb ik veel overleg moeten plegen en samen draaiboeken maken voor activiteiten etc.

Interesses

Muziek maken

Ik speel  al een aantal jaren djembé en dunun (bastrommels) in een afrikaanse percussiegroep. Ook bespeel ik de didgeridoo, de ierse fluit, mondharpen en andere natuurlijke instrumenten.

Wandelen

Ik ben een echt natuurmens, ik kan genieten van dichte bossen en uitgestrekte heidevelden. De natuur geeft mij een gevoel van rust en verbondenheid, zij geeft inspiratie tot nieuwe ideeën

Published by

sjpielsewolf

Interested in germanic heathenry, lore, original fairy- and folktales, shamanism and lots of other related worldly stuff. I walk and cycle alot in nature, read, play various instruments etc.

One thought on “Dave zoekt weer werk in Emmen”

Leave a Reply

